Tiltak

Er du utbrent, er ikke hvile alene tilstrekkelig for å bli frisk – andre tiltak er også nødvendig.
 

Bedre søvnhygiene

Dårlig søvn er typisk for utbrente. Det er mye du kan gjøre for å bedre den.

 


Riktig kosthold og gode spisevaner

Gode spisevaner og sundt og variert kosthold hjelper kroppen hente seg inn igjen.

 

Aktivitetstilpasning

For å hente deg inn igjen, må du slutte å bruker for mye krefter. Tilpass aktivitetene til kreftene.

 

Ro ned

Meditasjon og avspenning reduserer fysisk og psykisk stress.

 

 

 

Neste (Spisevaner) >

 


 

Er stresscoaching noe for deg?

”Når jeg ble utbrent, var det fra et tidlig tidspunkt viktig for meg å jobbe strukturert for å bli frisk. Gjennom coachingen med Linn fikk jeg helt fra starten klare retningslinjer og konkrete tiltak som ga rask effekt.

Linn har et godt utviklet opplegg med gode tiltak for å få igjen overskuddet, redusere belastningen til et nivå man tåler, og samtidig etablere et vern mot fremtidig stress og utbrenthet. Hun er flink til å tilpasse tiltakene slik at de passer hver enkelt, og hun har en god balanse mellom motivering for aktivitet og å holde igjen hvis man ønsker for mye for tidlig.

For meg har dette opplegget vært helt avgjørende for å kunne komme tilbake i arbeid og for å få tilbake helsen. Jeg kan på det sterkeste anbefale hennes tjenester.”

Vibeke

 

Anbefaling fra webinardeltaker:

”Har hverdagen blitt uoverkommelig med mye stress, slitenhet eller kanskje til og med utmattelse?? Har du fått bekreftet fra lege at du er utbrent eller har stressrelatert utmattelse??

Jeg har fått en helt annen forståelse for mine utfordringer i hverdagen etter at jeg meldte meg på webinarene om stress og utbrenthet hos Linn Anette Solberg. For meg har det hjulpet MASSE å være med på webinarene og lese heftet om utbrenthet”.

Vivi


Joomla templates by a4joomla